Coördinatiekosten betreffen de kosten die voortvloeien uit het afstemmen van werkzaamheden binnen een organisatie. Coördinatiekosten kunnen bestaan uit:
- Extra salaris- en loonkosten van opzichters, ploegbazen en directeuren
- Kosten van vergaderruimtes (gerelateerd aan afstemming)
- Kosten gerelateerd aan het gebruik van telefoon, papier e.d
Winstgevendheid verhogen en uw bedrijf in waarde laten toenemen?
UBS Business Value Creation Services ondersteunt organisaties bij het verhogen van winst- en bedrijfswaarde. Ons team focust zich hierbij op domeinen die de grootste impact hebben op het bedrijfsresultaat. Lees meer →
Zoekt u verdieping op dit onderwerp? Bekijk ons opleidingsaanbod!
Utrecht Business School is de business school voor management executives en business leaders in Nederland. Wij leiden onze deelnemers op tot zwaardere professionals en bereiden ze, middels post-initieel onderwijs en certificering, voor op een volgende carrièrestap. Lees meer →




Reageer op dit bericht