Een methode om de uitgifteprijs van een nieuw te noteren aandeel of obligatie te bepalen. Binnen een vooraf vastgestelde bandbreedte kan door beleggers op de uit te geven aandelen of obligaties worden ingeschreven. Hierbij kan de belegger zelf de prijs en het gewenste aantal aandelen en obligaties aangeven. Op grond van de omvang van de orders bij elk prijsniveau wordt de uiteindelijke uitgifteprijs vastgesteld.
Over de auteur
Redactie
Voor vragen kunt u contact opnemen met de redactie via info[at]managementplatform.nl of bel +(31)6-57912496.
Hebt u inhoudelijke vragen en/of zoekt u ondersteuning bij een organisatievraagstuk?
Neem ook dan gerust contact met ons op. Een team van adviseurs staat u voor u klaar.
Onlangs toegevoegd
- Accessoires voor de moderne ZZP’er 30 november 2024
- Arbeidswetten en -regels voor werkgevers in Brunei 28 november 2024
- Principal Component Analysis (PCA) 28 november 2024
- Hoe bereid je als manager een vergadering voor? 25 november 2024
- Gezondheid en veiligheid op de werkplek: het belang van ergonomische stoelen en bureaus 25 november 2024
- Procesmodel van Ondernemerschap 25 november 2024
- Deze mindset stimuleert innovatief leiderschap volgens Brian Solis 25 november 2024
- Competentie-economisch framework 24 november 2024
- Benefits Realization Management (BRM) 22 november 2024
- Tips om als manager met een arbeidsconflict om te gaan 22 november 2024
- Zoektocht naar Off-Plan mogelijkheden in Zuidoost-Azië: Waar begin je? 20 november 2024
- Urban communication 20 november 2024
- Borneo Business Retreat: Een samensmelting van ontspanning, avontuur, persoonlijke & zakelijke groei 20 november 2024
- E-learning Verandermanagement & Leadership (Cursus) 20 november 2024
- Digital Nomad Visa 19 november 2024
Reageer op dit bericht