Een methode om de uitgifteprijs van een nieuw te noteren aandeel of obligatie te bepalen. Binnen een vooraf vastgestelde bandbreedte kan door beleggers op de uit te geven aandelen of obligaties worden ingeschreven. Hierbij kan de belegger zelf de prijs en het gewenste aantal aandelen en obligaties aangeven. Op grond van de omvang van de orders bij elk prijsniveau wordt de uiteindelijke uitgifteprijs vastgesteld.
Over de auteur
Redactie
Voor vragen kunt u contact opnemen met de redactie via info[at]managementplatform.nl of bel +(31)6-57912496.
Onlangs toegevoegd
- De rol van locatie in succesvolle kennisdeling 17 april 2025
- Zo vergader je effectiever: 8 regels die tijd, focus en resultaat opleveren 14 april 2025
- A Trust as a key to wealth security in Malaysia 12 april 2025
- Leiderschap bij Transities (Cursus) 11 april 2025
- Cursus Adviserend verkopen (Consultative Selling) 10 april 2025
- Waarom financieel inzicht een must is voor iedere manager 7 april 2025
- Strategisch inzicht in marketing vraagt om samenwerking en maatwerk 7 april 2025
- Structuur aanbrengen in tijdelijke technologie 7 april 2025
- Snellere uitreis uit Maleisië voor (o.a.) Nederlanders dankzij nieuwe automatische poorten 7 april 2025
- Waar begin je met zakelijke kansen verkennen in Borneo? 5 april 2025
- Thailand voert digitale arrival card in: nieuwe verplichte procedure voor buitenlandse reizigers 4 april 2025
- Organizational Health Index (OHI) 4 april 2025
- Demand-Driven Workforce Planning (DDWP) 2 april 2025
- De voordelen van een multidisciplinaire aanpak van moderne managementopleidingen 2 april 2025
- A business retreat for entrepreneurs and executives at Borneo 1 april 2025
Reageer op dit bericht