C Wiki

Customer journey

De customer journey brengt de klantreis en de klantbeleving in kaart. Een slechte klantenervaring is veelal de meest primaire reden om van aanbieder te switchen. Het is dan ook noodzakelijk om een prettige en consistente customer experience te realiseren voor het aantrekken, ontwikkelen en behouden van klanten.  De customer journey kent drie fases:

Verwachtingen: de verwachtingen die leven bij klanten zijn beïnvloed door eerdere ervaringen;

Ervaringen: Dit betreft de interactie tussen klanten en de organisaties rondom de verschillende contactmomenten.

Engagement: Wat gebeurt er na het contact?

Delen

Winstgevendheid verhogen en uw bedrijf in waarde laten toenemen?

UBS Business Value Creation Services ondersteunt organisaties bij het verhogen van winst- en bedrijfswaarde. Ons team focust zich hierbij op domeinen die de grootste impact hebben op het bedrijfsresultaat. Lees meer →

Zoekt u verdieping op dit onderwerp? Bekijk ons opleidingsaanbod!

Utrecht Business School is de business school voor management executives en business leaders in Nederland. Wij leiden onze deelnemers op tot zwaardere professionals en bereiden ze, middels post-initieel onderwijs en certificering, voor op een volgende carrièrestap. Lees meer →

Zakelijke meeting – Utrecht Business School
Waardecreatie en winstgroei

Over de auteur

Redactie

Voor vragen kunt u contact opnemen met de redactie via info[at]managementplatform.nl of bel +(31)6-57912496.

Reageer op dit bericht

Klik hier om een reactie achter te laten

error: