Consumenten worden dagelijks overstelpt met vele soorten marketingcommunicatie. Al deze communicatie-uitingen strijden om aandacht, maar slechts een klein gedeelte van alle communicatie ‘raakt’ de consument ook echt. Om de kans op ‘raken’ zo groot mogelijk te maken is een aanpak nodig met kennis van theorie en praktijk, van wat ‘werkt’ en wat niet ‘werkt’. Met dit boek – al jaren het standaardwerk voor het vakgebied – willen de auteurs hier een bijdrage aan leveren.
Centraal in ‘Marketingcommunicatiestrategie’ staat het geïntegreerde marketingcommunicatieplan. Stapsgewijs wordt het maken van een marketingcommunicatieplan doorlopen, waarbij alle marketingcommunicatie-instrumenten aan de orde komen. Veel voorbeelden verduidelijken de theorie en verlevendigen de beschrijvingen.
Omdat marketingcommunicatie voortdurend in ontwikkeling is, bevat deze editie de beschrijving van nieuwe media en nieuwe voorbeelden, met speciale aandacht voor online
Zoekt u verdieping op dit onderwerp? Bekijk ons opleidingsaanbod!
Utrecht Business School is de business school voor management executives en business leaders in Nederland. Wij leiden onze deelnemers op tot zwaardere professionals en bereiden ze, middels post-initieel onderwijs en certificering, voor op een volgende carrièrestap. Lees meer →
Bestel dit boek voor de prijs van slechts €75,25
Winstgevendheid verhogen en uw bedrijf in waarde laten toenemen?
UBS Business Value Creation Services ondersteunt organisaties bij het verhogen van winst- en bedrijfswaarde. Ons team focust zich hierbij op domeinen die de grootste impact hebben op het bedrijfsresultaat. Lees meer →



